Logo
Menu
Mapy turystyczne sklep
  • Zamów
    • Mapy Standard
    • Mapy Premium
  • Mapy Standard
  • Mapy Premium
  • Cennik
  • Realizacje

Jak hotel może wykorzystać trend Local Experience w swojej działalności

Jak hotel może wykorzystać trend Local Experience w swojej działalności

Guest experience oraz local experience to słowa kluczowe, które coraz cześciej pojawiające się w branży hotelarskiej – wszyscy zadają sobie pytania co oznaczają oraz jakie działania w praktyce są przykładami podejmowanych działać zwiększających zadowolenie gości w obiekcie.

O tematyce guest experience można znalexc wiele przydanych treści i przykłądów w internecie, szczególnie polecam wideo-blog Pani Violetty Hamerskiej, która doskonale prezentuje na przykładach działania które mogą podejmowac hotelarze.

Dziś zajmiemy się tematem Local Experience, o którym jest jeszcze stosunkowo niewiele informacji w polskim internecie natosmiat na zagranicznych portalach dotyczących branży hospitality jest to jeden z bardziej HOT tematów.

Czym jest local experience?

W tłumaczeniu z języka zngielskiego „local experience” oznzcza „lokalne doświadzcenia” i chodzi tu przede wszystkich o doświadczenia turystyów a tym samym i gości hotelowych.

Poproś o ofertę:

Popularne

Pościel hotelowa – co wybrać, aby nie przepłacić?

20/02/2020

Mapy dla apartamentów Wonder Home w Karpaczu

11/03/2020

Druki hotelowe – co powinien posiadać każdy obiekt noclegowy?

28/01/2021

Jakie meble wybrać do hotelu w 2020 roku?

10/02/2020

Mapy turystyczne dla Blue Mountain Resort

07/10/2020
2022 © HotelMapa Sp. z o.o. ul. Zbożowa 7 lok. 9, 09-410 Płock | sklep@hotelmapa.pl
  • Miejscowości
  • BigMapa
  • Blog
  • Łeba
  • Dziwnów
  • Międzyzdroje
  • Ustka
  • Jarosławiec
  • Darłowo
  • Dąbki
  • Ustronie Morskie
  • Grzybowo
  • Kołobrzeg
  • Jastarnia
  • Jastrzębia Góra
  • Władysławowo
  • Niechorze
  • Rewal
  • Pobierowo