Druki hotelowe – co powinien posiadać każdy obiekt noclegowy?
Druki hotelowe są istotnym narzędziem komunikacji z klientem. Pozwalają nam na jego właściwą obsługę oraz na to by otrzymał on wszelkie istotne informacje, które zachęcą go do skorzystania z atrakcji oferowanych przez hotel oraz usprawnią marketing w hotelu. Wśród najbardziej popularnych druków hotelowych znajdują się wszelkiego rodzaju foldery informacyjne, ulotki, zawieszki na drzwi, menu restauracyjne czy też nieco ciekawsze opcje, takie jak na przykład mapa dla hoteli.
Przydatne druki hotelowe
Duża część gości hotelowych korzysta z naszych usług po raz pierwszy, dlatego szczególną rolę w marketingu hotelu odrywają foldery informacyjne i ulotki. Zamieszczenie informacji o hotelu w folderze jest jak najbardziej wskazane, ponieważ goście korzystają z informacji w nich zawartych w zaciszu swoich pokoi. Jednak, jeśli chcemy zapoznać naszych gości z okolicą oraz atrakcjami w pobliżu naszego hotelu, znacznie lepiej jest wykorzystać do tego mapę dla hoteli, którą można wszędzie zabrać ze sobą.
Warto by znalazły się na niej także informacje o najbliższych sklepach, aptekach czy stacjach paliw. Taką mapę może dla was wykonać ekipa HotelMapa.pl.
Inne druki hotelowe najczęściej wykorzystywane przez hotele to między innymi zawieszki na drzwi, które pozwalają gościom w łatwy sposób komunikować się z obsługą – informując by im nie przeszkadzano lub zamawiając wybrany zestaw śniadaniowy. W hotelowym standardzie znajdziemy zazwyczaj też etui na karty hotelowe, które w większości miejsc zastąpiły już tradycyjne klucze, a także różnego rodzaju vouchery, zaproszenia lub kupony na wybrane usługi hotelowe. Nie sposób też nie wspomnieć o menu, którego nie może zabraknąć w żadnej z restauracji hotelowych.
Mapa dla hoteli
W ostatnich latach nasiliła się popularność trendu eko, z tego względu nasi goście mogą nie być zachwyceni pełnym wachlarzem ulotek. Może to bowiem wydać się dla nich marnowaniem papieru. Stawiając na dobrej jakości folder informacyjny czy zawieszki hotelowe oszczędzamy pieniądze i materiały potrzebne do produkcji ulotek, które bardzo szybko lądują w koszu. W dobie cyfryzacji mogłoby się zdawać, że niektóre z druków hotelowych, takie jak chociażby mapa dla hoteli są zbędnymi produktami, nic jednak bardziej mylnego.
Nie każdy lubi i potrafi obsługiwać wszelakie aplikacje, wielu z gości stawia dalej na tradycyjną formę przekazu tego typu informacji. Dodatkowo dzięki użyciu klasycznej mapy, nie są oni bombardowani zbyt dużą ilością nowych miejsc i poleceń, jak to bywa w przypadku wyszukiwań internetowych. Często nasi goście są zabiegani, a ich czas jest bardzo cenny. Dzięki mapie dla hoteli zaoszczędzą długie kwadranse poświęcone poszukiwaniom – wszystko dostaną podane w łatwej i przystępnej formie, dodatkowo nie martwiąc się o roaming czy utratę sygnału. Mapy dla hotelu stanowią również ciekawą i unikatową pamiątką, a także są świetnym narzędziem marketingu hotelu.
Dbajmy o środowisko
Wiele z druków hotelowych możemy zastąpić ich elektroniczną wersją, nie zmniejszając tym samym wygody klienta, a wręcz ułatwiając sobie życie, jak chociażby w przypadku wprowadzania danych osobowych. Korzystając z tabletu i pozwalając klientom wypełnić wirtualną kartę meldunkową oszczędzamy czas, papier i pieniądze. Wprowadzajmy trend eko i ograniczajmy druki papierowe tam, gdzie tylko jest to możliwe. Ułatwi nam to pracę i komunikację z gościem oraz sprawi, że marketing hotelu wyda się bardziej profesjonalny.