94% gości oczekuje pomocy ze strony hotelu
Pracownicy recepcji w obiektach noclegowych zgodnie twierdzą, że drukowane mapy i broszury są najbardziej pomocne dla przyjeżdżających gości.
Duże znaczenie informacji dostarczanych przez obiekt
Badanie pokazuje, że profesjonaliści z branży hotelarskiej zdecydowanie preferują korzystanie z mediów drukowanych, aby pomóc gościom w ich właściwościach. 94% specjalistów z branży hotelarskiej powiedziało, że dostarczanie gościom informacji o hotelu i okolicy jest „Bardzo ważne” lub „Bardzo ważne”. Kolejne 4% uznało to za umiarkowanie ważne.
Znaczenie drukowanych materiałów/folderów w hotelu:
Drukowane mapy są bardzo pożądane przez gości hotelowych:
Drukowane broszury i mapy są niemal równie popularnym wyborem dla gości i pracowników recepcji. Mapy są łatwe w użyciu, łatwe do udostępnienia i łatwe do śledzenia trasy (26%). Broszury z atrakcjami i wydarzeniami są trochę bardziej popularne (27%), a przewodniki lokalne są trzecie w kolejności (22%).
Nic dziwnego, że inne usługi informacyjne dla odwiedzających obecnie wykorzystywane w badanych obiektach są prowadzone przez osobistą interakcję i wiedzę personelu recepcji. Jeśli te dane są połączone z danymi, które pokazują faworyzowanie mediów drukowanych, rozsądnym założeniem jest spekulowanie, w jaki sposób interakcja twarzą w twarz, w połączeniu z łatwo widoczną drukowaną mapą lub broszurą, jest doskonałą metodą na obsługę pytań gości o informacje o mieście i zabytkach.